Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER !

søndag den 20. marts 2016

Trafik i utide

Det har jo hele tiden været meningen, at bloggen her skulle betragtes som en dagbog over det arbejde, Otto og jeg lavede for at etablere det virtuelle museum Roskilde Ring. Stenene står der nu på niende måned, og vi er godt i gang med at arrangere museets ét-års fødselsdag. Jeg kan se, at jeg stadig har en 10-12 daglige læsere, selvom jeg ikke har opdateret bloggen siden i sommers. Så til ære for jer trofaste følgere (jeg har ingen idé om hvem I er - jeg kan kun se antal besøg på siden), har jeg udgivet et par kladder og skrevet et par ideer ud. Go' læselyst!

Jeg har oprettet en Facebook-side til projektet, så hvis du er på Facebook kan du følge mig dér i stedet.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar