Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER!

onsdag den 5. august 2015

En aften med vennerne vol. 2

Uvist af visse årsager glimrer Louis de Funés med sit fravær, i alle posts jeg har set om det næste arrangement Roskilde Rings Venner inviterer til. Dét skal han ikke! Han virkede jo så fint sidst.

Den første aften de arrangerede, var en stor succes. Jeg tror jeg beskrev duetten mellem Ole Vejlund og Carsten Frimodt så detaljeret sidst, at jeg ikke behøver komme nærmere ind på indholdet nu.


Hvor det var formelbilerne der var i fokus sidst, kommer denne aften til at handle om standardvogne. Steen og Vagn har støvet henholdvis Erik Høyer og Sven Engstrøm op, og begge har givet tilsagn om, at de kommer og fortæller røverhistorier. C.C. og Carsten Frimodt kommer også og snakker lidt, og jeg selv er blevet bedt om at vise de film, jeg har lavet til stenene på Roskilde Ring. Hvis du synes dét lyder interessant, så overfør 250,- kroner til reg.: 9541 Konto: 8999694, så leverer Scandic en buffet med oksesteg, kalkun, kartofler, salat og sovs - og kaffe med kage.
Dørene åbnes

TIRSDAG DEN 25. AUGUST, KLOKKEN 17:45

(Sidste tilmeldingsfrist er torsdag den 20. august)

Vel mødt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar