Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER !

onsdag den 26. august 2015

Ringen rundt med MG'erne

Det var et opkald fra MG-klubben, der fik mig i gang på Ringen - altså efter jeg var færdig med den på universitetet. Således var min første egentlige byvandring derude med en 50-60 medlemmer af MG-klubben for over to år siden. Det var i øvrigt en tur, der satte gang i en masse networking, og skabte kontakten til min trofaste programleverandør Jørgen. Så da en lille klub-i-klubben ringede tidligere på året fordi de ville fejre, at MGA'en fyldte 60 i år, sagde jeg selvfølgelig med det samme ja, til at gå en tur med dem. Desværre fik lidt regn tidligt på dagen folk til at melde fra, og vi endte med kun at være 11 mand M/K.

 Kustoden fra Det Virtuelle Museum Roskilde Ring går op i det med liv og sjæl

 Jeg havde taget lidt blandet arkivalia med - blandt andet et program fra 1957 med et stort MGA-felt 

Jørgen Hedetoft afspiller én af videoerne fra de ti sten

Vi er nået til sidste stop/sten, og belønningen er få sekunder fra at skifte hænder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar