Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER !

lørdag den 10. januar 2015

***Ny svarfrist for nytårstaffel***


Uvist af hvilke årsager har Vagn i dag valgt et billede af Louis de Funés til at gøre opmærksom på, at arrangementet på Scandic har fået ny svarfrist. Jeg kan nu godt li' det. "Undskyld vi flygter" og "Det rabler for rabbineren" var to af mine yndlingsfilm da jeg var dreng, og i dag ligger de vel stadig på en top 10 over de bedste (og eneste) franske film jeg har set  - men hvad de har med Ringen at gøre, skal jeg lige huske at spørge Vagn om, næste gang vi snakker sammen. Den nye svarfrist er: 

ONSDAG DEN 14. JANUAR

Der er over 50 tilmeldt, og det lyder allerede som om det bliver en succes. Du kan tilmelde dig via Facebook-gruppen "Roskilde Ring", eller ved at indbetale direkte til Scandic på reg.: 9541/konto.: 8999694, eller ved at ringe til Steen på telefon: 56142082

Louis de Funés elsker også Roskilde Ring

Ingen kommentarer:

Send en kommentar