Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER !

torsdag den 11. december 2014

McLarsen - moderne motorsport par excellence

Jeg får tit skudt skoene, at jeg synes at alting var bedre i gamle dage. Og selvom jeg er forsvarsløs når snakken falder på rapmusik, serviceniveauet i detailbranchen, vejret og fjernsynsprogrammerne, er det nemt nok at tilbagevise. Jeg synes ikke ALT var bedre i gamle dage – jeg behøver bare sige internet, lokummer, GPS, telefoner og priser på flybilletter. Og selvom jeg ikke er gammel nok til at huske Formel 1-løb, før de blev multimillionforetagender må jeg sige, at med det kendskab jeg har fået til motorløb, var dét meget bedre i gamle dage. Dengang motorløb ikke var et kapløb mellem klodens dyreste reklamesøjler, dengang ”energidrik” var synonym med Cirkel Kaffe eller Coca Cola, og ikke et brand med to teams i motorsportens kongeklasse. Dengang det var bilfabrikanterne der konkurrerede med hinanden, sideløbende med fighterne i cockpittet. Det ville være naivt at tilføje ”dengang penge ikke styrede alting”, men så dengang talent tilsyneladende vejede tungere end det gør i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar