Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER!

søndag den 2. november 2014

Racing-festivalen i Roskilde

I sidste weekend løb den længe ventede racing-festival af stabelen i Roskilde. Både Otto og jeg selv var forhindret i at komme, men vi havde det begge svært med ikke at vise flaget på en weekend, hvor Thorkild Thyrring havde spået 50.000 bilinteresserede til byen. Løsningen blev små tusind flyers, sponsoreret af det frækkeste team i historisk motorsport, ITG Racing. Gutterne fra ITG var med det samme friske på lidt samarbejde i forbindelse med racing-festivalen, og med et motto som "Fuck slow" anede det mig, at beslutningsprocessen ikke ville blive indviklet og langsommelig. Distributionen stod Chrisser og Misse for, og meldingen fra dem er, at folk tog både positivt og interesseret mod vores flyers. Jeg sad i Heathrow og ventede på mit fly hjem til Danmark, da de første videoer af Jan Magnussen i Formel 1'eren ramte Facebook. Det fortsatte jo langt ind i den næste uge, så jeg føler næsten jeg var derude alligevel. Og apropos Facebook, så gi' lige ITG Racing et thumbs up - som tak for hjælpen...

Misling spreder det gode budskab

Ingen kommentarer:

Send en kommentar